2012. január 18., szerda

A vállalkozónak nincsen főnöke...

Ez igaz, végre megszabadulsz ettől az egy tényezőtől...és nyersz helyette egy pár új szereplőt, akikkel eddig nem volt (sok) dolgod, kezdő vállalkozóként viszont tőlük függsz.
Lássuk a felhozatalt:

-          a szőke körmötreszelős okmányirodás (a marilánya)
-          a Mari néni most ment nyugdíjba, én új vagyok de megpróbálok utánanézni …sajnos nem tudom okmányirodás
-           „20 éve a szakmában vagyok de minek” okmányirodás
-          hát most nem tudom melyik ingatlanról kell, de hát csak párezer forint, kérje ki mind a négyet okmányirodás
-          azt nem tudom előre, hogy mennyit kell majd adózni, én csak beírom a programba a számokat, aztán néha én is meglepődök, hogy milyen számok jönnek ki könyvelő
-          „eddig még ezért senkit nem büntettek meg, hát én ezt nem gondoltam volna, hogy ebből kétszázezer büntetés lesz” könyvelő
-          „jajháthonnantudjam aranyom hogy ebbe az üzletbe lehet-e ilyet csinálni” Marika az áentéeszből
-          „engem nem érdekel, hogy miért küldték ide, menjen oda vissza” Valika a szintebármelyik hivatalból
-          „én értem, hogy 200 kilómétert utazott és este vissza kell mennie és nem tudom melyik kollégával beszélt de én mindenkinek elmondtam, hogy ma sztrájkolnak az önkormányzati dolgozók, úgyhogy jöjjön vissza holnap”
-          „ja hát nekem útbavótak azok a drótok, há levágtam, honnan tudtam vóna hogy azzal még csinyá valamit a villanyos??” kőműves
-          „kettűt fordítva kötöttem be oszt akkó mivan?” villanyszerelő
-          „hát na nem tökéletes de hát úccse láccik meg a körűményekhez képest egész jó lett, nem-e?” 3 négyzetmétert 6 óra alatt csempéző részeg burkoló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése